Kommande provningar

10/5 Tastemaster, Fraudsien







Är någon sugen att komma som gästprovare så anmäl gärna er intresse på "konässören"































fredag 6 november 2009

På lördag blir det starkt!!!

På lördag smäller det!!! då är det dags för vår nästa provning hos Jimmy. Cask är temat, efter att suttit och fluktat på nätet så måste jag nog säga att jag tror följande.

Lofe&Fraudisen's bidrag är en favorit, men hotad av the big smoke men jag tror att Caol ila vinner det slaget. En riktig outsider är Hasses bidrag som är en tappning från Ben nevis och jag har aldrig smakat något dåligt därifrån. Peter och Jimmys bidrag vet jag mindre om så dom kan helt klart överaska. Jag tror hursom helst att det kommer att bli en riktigt bra provning.

slainte fellows väl mött på lördag!!!

Inga kommentarer: